Zo kunt u ons bereiken met vragen of voor een afspraak:
Telefoon: (0570) 612 797
Hier kunt u ons ontmoeten:
Mondhygiëne Praktijk Deventer
Spaarpotstraat 12a
7419 AZ Deventer
Route via Google Maps
Reisplanner openbaar vervoer ov9292
U vindt onze praktijk op de Worp, aan de Spaarpotstraat 12a in Deventer.
Ons pand is rolstoelvriendelijk, met alle ruimtes op de begane grond.
U kunt rondom de praktijk vrij parkeren.
Voor een behandeling kunt u bij onze praktijk terecht op:
Maandag | 07.45 – 21.00 uur |
Dinsdag | 07.45 – 16.45 uur |
Woensdag | 08.30 – 17.00 uur |
Donderdag | 07.45 – 16.45 uur |
Vrijdag | 08.00 – 17.00 uur |
Voor een afspraak kunt u mailen of bellen:
info@mpdeventer.nl
Telefoon: (0570) 612 797
maandag t/m donderdag tussen 8.30 – 12.30 uur.
Buiten deze tijden kunt u altijd het antwoordapparaat inspreken. Als u na het maken van een afspraak verhinderd bent, verzoeken wij u dit minimaal 24 uur van tevoren te melden. Anders zijn wij genoodzaakt de tijd in rekening te brengen.
Er is op dit moment geen wachtlijst, wel zijn de agenda’s vol maar we kunnen meestal een afspraak binnen 4 weken inplannen. Dit is mede afhankelijk van uw wensen.
Hier vindt u een actueel overzicht van onze tarieven voor 2023.
Behandelingen bij de mondhygiënist vallen niet onder de basisverzekering, maar onder de aanvullende tandartsverzekering. In uw polisvoorwaarden kunt u nalezen of een behandeling vergoed wordt. U kunt ook contact opnemen met uw zorgverzekeraar. Voor kinderen tot 18 jaar valt de preventieve zorg wel onder de basisverzekering.
Wilt u meer weten over tarieven of de vergoedingen van zorgverzekeraars?
Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar of kijk op hun website.
Voor onze administratie werken wij samen met Anders Medical Factoring. Heeft u vragen over een factuur? Dan kunt u hen mailen: service@mijnandersnota.nl.
Graag vragen wij u om contact met ons op te nemen zodat we er samen uit kunnen komen.
Wanneer dit niet het geval is dan kunt u contact opnemen met de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg.
Met ingang van 1 januari 2021 wordt de NVM klachtenregeling uitgevoerd door de SKGE.
Via onderstaande link komt u op de website van de SKGE.
SKGE klachtenprocedure